Інклюзивна освіта


2 клас

Формування комфортного освітнього середовища для дітей в класі з інклюзивною формою навчання

     Кожна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною. Мета інклюзивного закладу освіти, як зазначають В. В. Алексєєва та І. В. Сошіна, – «надати всім учням можливість найбільш повноцінного соціального життя, активної участі в колективі, тим самим забезпечуючи найбільш повну взаємодію і турботу один про одного як членів співтовариства».
         І школа №3-колегіум такою є! Ми приймаємо особистість кожної дитини, створюючи максимальне сприятливе середовище для розвитку її потенціалу. Велику увагу приділяємо і архітектурній доступності та зручності. 
        Інклюзивне навчання в нашому закладі полягає в тому, що в звичайному класі вчаться звичайні діти, просто деякі з них вчаться трішечки по-іншому. Взаємодія між «здоровими» дітьми і дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків. Завдяки такій взаємодії діти вчаться природньо сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, вони стають більш чуйними, готовими до взаємодопомоги. 
       Великого значення також ми надаємо командній роботі, адже лише тісна взаємодія вчителя, асистента вчителя, шкільного практичного психолога, логопеда та батьків дітей з особливими освітніми потребами сприяє тому, що наші учні почувають себе захищеними, впевненими в своїх силах та можливостях.
       І вже 2-В клас є прямим доказом того, що інклюзивна освіта є втіленням людської доброти, милосердя, дружності серед дітей.




1 клас
   Впровадження інклюзивної форми навчання в 1-В класі відбувається на високому рівні.
    Я не працюю сам на сам, а є членом висококваліфікованої команди, співпрацюю з колегами, асистентом, особистим помічником дитини, є порадником та партнером у батьків хлопчика.
     Всі форми та методи роботи з дитиною корекційно - спрямовані. Шатайло Данило залучений до усіх заходів у класі. Данило в шкільному середовищі почуває себе природно, поступово у навчанні досягає самостійності, наскільки це можливо. В класі  створена атмосфера порозуміння та взаємодопомоги між учнями. Данило  - сонечко нашої класної родини і  об’єднує нас своїми теплими промінчиками.    Він навчає дітей по іншому розуміти оточуючий світ, наразі учні 1-В класу без вагань вчасно надають допомогу і йому, і іншим дітям.

     Я щаслива від того, що маю змогу працювати в класі з інклюзивною освітою.




Комментариев нет:

Отправить комментарий